GY.I.K.

Gyakori Kérdések

A leggyakrabban feltett kérdések:

Amennyiben itt nem találod a kérdésedre a választ, kérdezz bátran Messengeren vagy a Kapcsolat menüpontban.

  1. lépés

Először is figyelmesen olvasd el a termék leírást, hogy biztosan meggyőződj arról, hogy a számodra legmegfelelőbb szolgáltatást választottad.

  1. lépés

Figyelmesen olvasd el az ÁSZF-ben leírtakat és az Adatvédelmi tájékoztatót is.

  1. lépés

Ezt követően megterheljük a bankkártyádat és levonjuk az általad kiválasztott szolgáltatás díját. A („Vásárlás”, „Fizetés”, „Megrendelem”) gombra kattintva elfogadod és kijelented, hogy elolvastad és egyetértesz az általad kiválasztott szolgáltatás tartalmával, ÁSZF-ben és az Adatvédelmi tájékoztatóban leírtakkal.

  1. lépés

Sikeres fizetést követően létrejön a szerződés és kezdetét veszi a 100 napos pénzvisszafizetési garancia

  1. lépés

Felvesszük veled a kapcsolatot, hogy minden részletet pontosítsunk ezt követően munkához látunk és 14 napon belül megtervezzük és megépítjük weboldaladat (*webáruházad), aminek teljes digitális tartalmát elküldjük emailben.

  1. lépés

Annak mértékében menedzseljük a vállalkozásod online jelenlétét, hogy melyik szolgáltatási csomagot választottad.

Természetesen van, minden szerződéshez jár a 100 napos pénzvisszafizetési garancia.
Azért 100 nap mert általánosságban elmondható egy webáruházról, hogy 90 nap alatt beindul és már jól látható eredményeket mutat, a 90 napot megspékeltük + 10 nappal.

 

  1. lépés

Töltsd ki az adott szolgáltatás oldalán található űrlapot, ez nagy mértékben segíti és felgyorsítja a munkánkat.

Amennyiben nem tudod mit kell választanod, csak hagyd üresen, majd később segítünk.

  1. lépés

Az űrlap elemzése után felvesszük a kapcsolatot veled és pontosítunk minden részletet.

Kiderítjük, hogy pontosan milyen weboldalra (webáruházra) van szükséged, vagyis milyen funkciókat kell tudnia ennek az online felületnek.

  1. lépés

Felépítjük a weboldal (webshop) vázlatát, ekkor még kiderülhetnek hiányosságok, amiket módosítunk vagy javítunk.

Amennyiben extra funkcióra van szükség (pl: nyomkövető vagy több tényezős útonaltervező, speciális kalkulátor, vagy egy spec. vizuális megjelenítő stb.) ezeket további költségek mellett tudjuk lefejleszteni, bár a legtöbb esetben erre nincs szükség, mert nagyon sok mindenre vannak instant megoldások.

  1. lépés

SEO optimalizálás, tesztelés, (*Social Media felületek kezelése, hirdetési kampányok elindítása)

  1. lépés

Után követes (rendszeres adatelemzés, online felület karbantartása, SEO, * Social Media és *hirdetés kezelés

 

*Szolgáltatási csomag függvényében.

Hátrányról nem tudok csak előnyökről:

  • Áfa körös vállalkozás esetén Áfa mentesen tudjuk adni a szolgáltatásainkat.
  • Mivel Angliában csak 20% az áfa ezért egy kicsit olcsóbbak tudunk lenni.
  • Amennyiben külföldön, különösen Nagy-Britannia területén szeretnél kereskedni akkor minden bizonnyal előnyös. 

Természetesen minden szolgáltatásunk lemondható.

Első lépésként megkérünk, hogy töltsd ki a lemondó űrlapot, ezt elemezzük, talán találunk megoldást arra, ami miatt a törlést szeretnéd.

Amennyiben mégis a megszüntetés mellet döntesz, ez esetben megszűntéjük a szerződést és abban az esetben, ha 100 napon belül van a szerződés visszautaljuk a szolgáltatás díját.